Optimal Audio

מוצרי אודיו להתקנות במחשבה שונה


עולם התקנות האודיו המסורתי הינו מבוך מלא באפשרויות בחירה אינסופיות, מסובך לתכנון, קשה בהתקנה ומאתגר בתפעול השוטף. חברת אופטימל אודיו מגיעה עם גישה חדשנית ופתרונות מקצה לקצה שיהפכו את כל התהליך לחוויה נעימה, איכותית ופשוטה להתקנה ותפעול.

כשאתם בוחרים בפתרונות של אופטימל אודיו מובטחת לכם איכות צליל ללא פשרות, התאמה מיטבית של כל רכיבי המערכת, התקנה פשוטה ותפעול על ידי משתמשי קצה ללא כל הכשרה מיוחדת.

מוצרי החברה מתחלקים לשלוש קטגוריות: בקרי שליטה, מגברים ורמקולים. בקרי השליטה מאפשרים פיזור ושליטה באודיו במספר אזורים לפי הצורך, הם מכילים מעבדי אות המאפשרים ביצוע תיקונים בתחום ההיענות והזמן, פריסטים מוכנים לרמקולים השונים של החברה ואף מאפשרים תיכנות של מצבי המערכת לפי שעות היממה, פריצה לכלל המערכת בשעת חירום ועוד אפשרויות רבות ומגוונות.
תכנות הבקרים מתבצע בקלות על ידי גישה מכל פלטפורמה באמצעות דפדפן אינטרנט רגיל וממשק המשתמש קל ונוח לתפעול.

גם במגברי ה Class D של החברה תמצאו מעבדי אות מובנים וההספק שלהם נשאר קבוע בעבודה מול מערכות רמקולים בעכבה של 4-16 אוהם או מול שנאי קו ב 70-100 וולט.

הרמקולים של החברה ניתנים לתלייה על הקיר, להתקנה בתוך תקרה אקוסטית וקיימים גם סאבוופרים תואמים. בין התכונות הבולטות של סדרת הרמקולים תמצאו זוויות פיזור רחבות במיוחד, אמינות ועמידות, איכות צליל ללא פשרות ונצילות גבוהה.

מוצרי החברה מתאימים להתקנות במגוון גדול של שימושים החל ממסעדות ובתי קפה ועד לאולמות גדולים עם מספר חללים שונים, איכות צליל גבוהה מובטחת וכך גם פשטות ההתקנה והתפעול.

חברת אופטימל אודיו הינה חלק מקבוצת פוקוסרייט (Focusrite) הכוללת בין היתר את המותגים הבאים:

 

20230821170210.248.PNG