סדרת המקרנים החדשה של InFocus

סדרת המקרנים החדשה של InFocus: שלושה שבבי LCD יחד עם תכונות מתקדמות וייחודיות

עברו יותר מעשר שנים מאז שחברת InFocus השיקה את מקרן ה-LCD האחרון שלה. לכן, הציפייה לקראת סדרת LightPro Advanced 3LCD הייתה גדולה, ונראה שבהחלט בצדק.

לא מעט השתנה מאז השיקה InFocus את מקרן ה-LCD הראשון שלה לפני 25 שנה, אבל נראה שהמחויבות לרמה הגבוהה ביותר של המוצרים והדחף להיות פורצי דרך בתחום הטכנולוגיה, לא השתנו עבור החברה.

סדרת LightPro Advanced 3LCD המתקדמת, מוכיחה את הרב גוניות של InFocus, כאשר היא מציעה כעת מגוון רחב של מוצרים על פני טכנולוגיות שונות ותוך התמקדות בפתרונות המתאימים לכיתות או חללי משרדים. סדרת המקרנים החדישה מגיעה עם תג מחיר סביר לחלוטין ומכילה תכונות שהופכות אותה לבולטת בתחום המקרנים.

מאפיינים עיקריים בסדרת LightPro Advanced LCDׂ

  • קישוריות מצוינת במחברי LAN, USB.
  • אורך חיי נורה ארוכים במיוחד 20,000.
  • זום החל מ 1.2X.
  • עדשות זום OUT של 1.66X.
  • עוצמת הארה החל מ 3100 ועד 4800 לומנס.
  • יחס ניגודיות החל מ 1:2000 ועד 1:50000.
  • תומך בטכנולוגית 4K.
  • רזולוציה 3840*2160.
  • תאימות לכל הפורמטים בפרוטוקול פיקוד ובקרה.
  • משקל 3.2 קילו בלבד לניידות ושינוע.

בעוד שרוב המוצרים שלה עד היום היו בצבעים כהים, ב-InFocus החליטו לשנות כיוון ויצרו סדרת מקרנים חדשה בסגנון אלגנטי ושונה מזה אליו התרגלנו.

בתוך המקרן קטן המשקל הזה ישנן תכונות רבות שהיינו רגילים לראות עד היום במודלים יוקרתיים, תוך יצירת פתרון מאוזן בין ביצועים ונוחות.

איכות התמונה הייתה תמיד נושא לדיון בוויכוח שבין מקרני LCD ו-DLP, אלא ש- LightPro בולטת בתחום הזה, כאשר היא משתמשת בשלושה שבבים של LCD שמסייעים לסדרת המקרנים שלה להציג צבעוניות מרשימה ויישום של טכנולוגיית IRIS מתקדמת, צבע שחור כהה יותר ותוצאות מצוינות בתחום הניגודיות.

עיצוב ותיקון תמונה

במידה ועולה הצורך להניח את המקרן על משטח לא אחיד או מעוגל, סדרת המקרנים החדשה של Infocus כוללת אלגוריתם אשר יכול לתקן את התמונה, בנוסף לתוכנה מובנית לתיקון תמונה אוטומטי.

תצוגה באמצעות USB ו-LAN

אפשרות נוספת בדגמים החדשים, היא לחבר המחשב דרך חיבור USB או דרך כבל הרשת, והתמונה תוצג דרך המקרן על המסך הגדול.

בסדרה החדשה של InFocus קיימת גם אפשרות לצפות בתוכן, קבצים, תמונות, קבצי וידאו וקבצי קול ישירות מכונן USB, דרך יציאת USB-A אשר במקרן.

אפשרות להתמקדות

במידה ועולה הצורך להציג חלק מסוים של התמונה, להתקרב או להציג את התמונה מזווית אחרת, הסדרה החדשה מאפשרת לחתוך את התמונה.

לאחר החיתוך, ניתן לקחת חלק אחד, או מספר חלקים ביחד, ולהציג אותם על המסך במלואם.

הדגם החדש תומך ב- Crestron RoomView, AMX Discovery ו-PJLink, כך שלאחר ההתקנה ניתן להשתמש בתוכנות ובאפשרויות המובילות בתחום המקרנים.

לסיכום, סדרת LightPro Advanced 3LCD מספקת מוצרים מצוינים עבורכם, הכוללים פתרונות מלאים לתצוגה ברזולוציות של XGA, WXGA ו-WUXGA.