Aston

אסטון הוא מותג חדש ומעניין בשוק (נוסד ב 2018) שכבר הספיק לצבור מוניטין ושם טוב בקרב מיטב הנגנים, המפיקים וטכנאי הקול המובילים בעולם.

המותג מוביל את האסטרטגיה כי מיקרופון הוא לא רק פונקציונלי, אלא הוא כלי נגינה חשוב, ולב ליבה של כל הקלטה.

על כן, מתחילת הדרך ולכל אורכה היה חשוב למותג ליצר סאונד שלא רק "יעשה את העבודה", אלא גם יעורר את אמון האמן, המפיק והטכנאי ביכולתו להשיג את התוצר הטוב ביותר.

הדרך…

עם לידת מותג אסטון ב-2018 היה לחברה חשוב ליצר פיתוח ייחודי, בעזרת שכלול כל פרט ופרט עד להשלמת התוצר הסופי – המיקרופונים הטובים ביותר שניתן להשיג בכל היבט של עלות למול תועלת.

לשם כך, החליטה החברה לערב בתהליך התכנון את מיטב המוחות של תעשיית המוזיקה והאודיו בעולם, וערכה מבחני האזנה עיוורת לפאנל המומחים שלה שנקראו בזמנו "Aston 33", הפאנל הם למעשה 33 מבכירי המפיקים, טכנאי מיקס, טכנאי PA והאמנים בבריטניה.

כל קפסולה במיקרופונים נבחרה, עלי ידי סינון תוצאות של מאות רכיבים במבחני האזנה להקלטות מרובות של זמרים, זמרות, כלי הקשה וכלי מיתר, שבדקו הבדלים בין מיקרופונים מובילים בשוק בכל טווחי המחירים. התוצאות המוצלחות ביותר הן אלו שעשו בהן שימוש במיקרופונים של אסטון. בכל המבחנים הראשונים בחברה, הפאנל היה צריך לתת ציונים של בין 1 ל-5 בפרמטרים שונים, בהאזנה להקלטות של שירת גברים, שירת נשים וגיטרה אקוסטית. דוגמא מעניינת למבחנים אלו היא תוצאת המבחנים של מיקרופון ה-SDC (SMALL DIPHRAGM CONDENSER) ה-Starlight.

במבחנים של מיקרופון זה הפאנל היה חלוק לחלוטין בדעותיו על הצליל המועדף, כאשר חצי מהפאנל אהב יותר את הסאונד הוינטג'י והשני אהב את הסאונד המודרני והבהיר יותר.
במהלך מבריק, החברה החליטה להוציא את המיקרופון עם בורר מצבים שנותן את 2 האופציות שהתקבלו בפאנל ובעצם מעניק למשתמש 2 סוגי סאונד שונים באיכות הגבוהה ביותר ובעצם מעניק 2 מיקרופונים בחבילה 1.

לאחר יציאתו של מיקרופון ה-Starlight הורחב הפאנל ליותר מ-70 אנשי מקצוע שמוביל את תיכנון המוצרים בחברה עד היום.

המיקרופונים של אסטון מיוצרים בבריטניה ומתוכננים ע"י המהנדסים הבריטים המובילים בתעשייה, ובסטנדרטים המחמירים ביותר.

בנוסף, החברה בעלת אג'נדה אקולוגית מובהקת וכל מוצריה נעשים מחומרים ידידותיים לסביבה או במילותיהם – Eco-Friendly 100%.

המוצרים של חברת אסטון הם חידוש מרענן בעולם המיקרופונים ומעניקים איכות הקלטה יוצאת דופן למגוון סגנונות במחיר הגון ועיצוב ויזואלי יוצא דופן.

חפשו את המיקרופונים של חברת אסטון אצל המשווק המורשה הקרוב אליכם.

 

20221121120715.190.jpg